Setari
Functionalitatea ofera posibilitatea de a configura diverse optiuni esentiale pentru functionarea si personalizarea aplicatiei.
REGES
Aici puteti configura conexiunea si setarile pentru transmiterea fisierelor .rvs catre REGES. In aceasta sectiune, este afisata lista angajatorilor pentru care puteti configura conexiunea cu Reges. Introduceti CUI-ul si parola corespunzatoare fiecarei entitati. Credentialele sunt aceleasi cu cele utilizate pe site-ul REGES.
Campuri aditionale
Functionalitatea permite adaugarea si configurarea campurilor aditionale personalizate pentru angajatori, salariati si contracte. Aceste campuri sunt utile pentru informatiile care nu sunt regasite in mod standard in softul Revisal.
Campurile aditionale sunt impartite in patru categorii:
- Campuri aditionale incrementale
- Campuri aditionale pentru angajatori
- Campuri aditionale pentru salariati
- Campuri aditionale pentru contracte
Modificarea campului aditional incremental
Optiunea va permite sa modificati campul aditional incremental {nr_act} , utilizat pentru numerotarea documentelor generate din aplicatie, pentru o identificare personalizata a documentelor.
Pentru a personaliza identificatorii documentelor puteti seta sufixul, numarul de pornire al numerotarii documentelor precum si prefixul dorit. Dupa completarea informatiilor, click pe butonul Salveaza pentru a finaliza configurarea campului incremental.
Crearea campurilor aditionale
In functie de informatiile suplimentare pe care doriti sa le adaugati in aplicatie pentru a fi completate in documentele generate, veti crea campul aditional in categoria corespunzatoare.
Deschideti lista campurilor existente prin accesarea sagetii din dreptul categoriei dorite: Angajatori, Contracte sau Salariati.
Adaugati campurile necesare pentru fiecare categorie, completand denumirea campului. Aceasta va crea automat aliasul tipizat (tag-ul) care va fi folosit in documente.
Dupa introducerea denumirii campului, faceti click pe Adauga pentru a salva campul aditional.
Campurile adaugate pot fi ulterior completate pentru fiecare salariat, contract sau angajator in parte din sectiunea Campuri Aditionale din meniul de navigare.
Notificari
Permite personalizarea notificarilor pentru a se potrivi nevoilor specifice ale fiecarei organizatii.
Control notificari global
Puteti selecta ce tip de notificari doriti sa primiti de la aplicatie.
Control notificari per firma
Puteti selecta pentru ce firme doriti sa primiti notificari de la aplicatie. Pentru fiecare firma inregistrata in sistem, aveti optiunea de a activa sau dezactiva notificarile specifice.
Backup
Control Backup
- Backup automat: se poate activa aceasta optiune daca doriti ca Revisal Plus sa salveze bazele dvs. de date in cloud, in fiecare zi, la deschiderea aplicatiei.
Import/Export baza de date Revisal+
Export: Butonul Export permite utilizatorilor sa exporte baza de date Revisal+ intr-un fisier. Acest fisier va include toate campurile aditionale, configurarile cu REGES, si alte informatii relevante. Exportul este util pentru a crea copii de siguranta ale datelor sau pentru a transfera datele catre alte sisteme.
Import: Butonul Import permite utilizatorilor sa incarce un fisier de backup al bazei de date Revisal+. Aceasta functionalitate este utila pentru restaurarea datelor in caz de pierdere sau corupere a bazei de date existente sau pentru a configura automat campurile aditionale si parolele pentru conexiunea REGES.
Licenta
Aceasta sectiune permite utilizatorilor sa gestioneze si sa activeze licentele pentru utilizarea aplicatiei.
Aici este afisata lista angajatorilor inregistrati in Revisal, cu detalii precum CUI, numarul de activi, tipul licentei, data inregistrarii si perioada de valabilitate a licentei. Bifati angajatorii pentru care doriti sa activati licenta si faceti click pe Activeaza licenta. Pretul va fi calculat in mod automat in partea superioara a paginii.
Lista de preturi este disponibila prin accesarea butonului Lista tarife.
Daca sunteti o companie de HR cu fluctuatii mari in numarul de angajatori, nu mai trebuie sa selectati manual companiile din tabelul de mai jos pentru a activa licenta. Aceasta poate fi activata automat pentru un numar estimat de angajati activi, eliminand necesitatea activarii manuale atunci cand adaugati un nou angajator. Pentru a beneficia de aceasta facilitate, va rugam sa ne contactati la adresa info@revisalplus.ro.
Setari generale
Aceasta sectiune permite utilizatorilor sa configureze diverse setari esentiale pentru functionarea optima a aplicatiei.
Locatie Baze de Date Revisal
Selectati folderul Teamnet in care aplicatia Revisal stocheaza bazele de date. Acest folder este esential pentru functionarea corecta a aplicatiei si pentru accesarea in siguranta a datelor.
Locatie Documente Revisal+
Selectati folderul in care doriti ca Revisal Plus sa scrie documentele generate precum si tipizatele din aplicatie. Din acest folder vor fi preluate si tipizatele standard cat si cele create de dvs.
Adresa IP Folosita de Server pentru Conexiunea in Retea
Specificati adresa IP folosita de server pentru functionalitatea Conexiune in retea. Acest camp este optional si trebuie completat doar daca adresa IP nu se gaseste automat la cautare.
Identificator documente generate
Schimbati numele documentelor generate prin adaugarea unui identificator unic pentru generare multipla si evitarea suprascrierii. Acest identificator ajuta la organizarea mai eficienta a documentelor.
Aveti optiunea de a alege intre urmatoarele formate:
- Nu folosi identificator: Documentele generate nu vor avea un identificator suplimentar.
- Utilizeaza identificator in format AALLZZOOMMSS (an - secunda): Acest format adauga un identificator pe baza anului si a secundei la momentul generarii documentului, asigurand unicitatea fiecarui document.
- Utilizeaza identificator numar unic din 4 caractere: Adauga un identificator unic format din 4 caractere pentru fiecare document generat.
Folositi identificatorul pentru a evita duplicarile si suprascrierile accidentale.
Tema aplicatiei
Schimbati tema aplicatiei intre Deschisa, Inchisa si Sistem. Aceasta optiune permite personalizarea interfetei pentru o experienta vizuala mai placuta si adecvata preferintelor utilizatorului.
Deschidere automata a documentelor generate
Bifati aceasta optiune daca doriti deschiderea automata a documentelor pe unitatea de lucru dupa generarea acestora.
Structura documente generate
Puteti alege structura folderului cu documentele generate din 3 optiuni disponibile:
-
RevisalPlus/Generate
-
RevisalPlus/Generate/[Angajator] - documentele vor fi salvate in folder-ul cu denumirea angajatorului
-
RevisalPlus/Generate/[Angajator]/[Salariat] - documentele vor fi salvate in foldere separate pentru fiecare salariat in parte.
Astfel le puteti organiza intr-o maniera logica pentru acces usor si management eficient. Schimbarea acestei setari va efectua automat un backup al folderului deja existent pentru a evita pierderea datelor.
Actualizari R+
In sectiunea Actualizari R+ aveti posibilitatea de a vizualiza versiunea curenta instalata a aplicatiei Revisal Plus. De asemenea, aici puteti consulta imbunatatirile si modificarile aduse aplicatiei de la o versiune la alta. Acest lucru va permite sa ramaneti la curent cu toate actualizarile si sa intelegeti noile functionalitati si corecturi implementate, asigurand astfel o utilizare optima si eficienta a aplicatiei.