Modificarea si crearea tipizatelor
Revisal+ va pune la dispozitie o colectie de tipizate in format .docx, care este actualizata in permanenta.
In folder-ul Documents/RevisalPlus/Tipizate de pe unitatea de lucru, veti regasi toate tipizatele din aplicatie in format editabil .docx. Tot in acest folder, veti putea adauga orice tipizat doriti sau va este necesar la generarea din aplicatie in format .docx. Tipizatele adaugate vor fi preluate in mod automat in aplicatie.
-
Modificarea tipizatelor standard din aplicatie
- Crearea unei copii si redenumirea fisierului: Pentru a modifica tipizatele din Revisal+, este necesar sa creati o copie a fisierului pe care sa o redenumiti. De exemplu, ActAditional.docx **-> ** ActAditional_02.docx . Modificarile vor fi efectuate in fisierul copie-redenumit, astfel incat, in momentul in care actualizam tipizatele, sa nu pierdeti modificarile aduse documentelor.
- Utilizarea tag-urilor pentru autocompletare: Pentru ca un document sa fie populat automat cu datele salariatului/angajatorului/contractului, acesta trebuie sa contina in textul lui anumite tag-uri. Aceste tag-uri vor indica aplicatiei ca acele spatii trebuie completate cu anumite informatii si astfel vor fi autocompletate de Revisal+ la generarea documentului. Ex: tag-ul {s_nume} va fi completat automat cu numele salariatului sau {a_denumire} va fi completat automat cu denumirea angajatorului.
-
Crearea unui tipizat de la zero compatibil cu Revisal+:
- Utilizarea listei de tag-uri predefinite : Utilizati lista de Tag-uri predefinite pentru ca aplicatia sa aduca automat informatiile in tipizatele create.
- Exemplu de tipizat: Avem urmatorul exemplu- tipizatul ce contine tag-urile si tipizatul in care tag-urile au fost completate automat de aplicatie la generarea documentului in baza tipizatului.
- Inlocuiti informatiile in documentul creat cu tag-urile specifice, iar informatiile vor fi preluate automat la generarea documentului pentru oricare dintre salariatii/contractele/angajatorii gestionati.